Senaste Inlägg

Sjukt trött!

Sjukt trött jag är!

Haft mycket att tänka på idag, de har resulterat i att jag inte lagt mig än. Eller jo visst har jag legat i sängen, men har ej kunnat somna. Fick en del tråkiga besked idag, som jag inte vill nämna här. Men mitt ljus jag väntat på får jag nog vänta en aningen längre på.
Just nu vill jag bara gråta i timmar tills det inte finns några tårar kvar! Det är aldrig kul när någon man bryr sig om och håller kär får en tråkig nyhet.

Men nu håller vi tummarna och hoppas att de ska gå bra. Så kan mina tårar få bli till glädje tårar ist!

Nej, nu tänkte jag försöka få en blund iaf! Sista natten med sällskap i några dagar fram över :( Vill att K nattpass ska vara överstökade så att han kan vara här där han behövs allra mest!

Här är några bilder på vad som finns på mitt sängbord ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback