Senaste Inlägg

Västerås here i come!

Ja som rubriken säger :) imorgon beger jag mig till min hemstad!

De ska bli kul att träffa familjen och umgås med dem en stund :) Men tråkigt att de krävdes en del tråkiga nyheter för att jag skulle åka hem. Men har mycket på schemat här hemma som läggs på is så länge. Så på söndag när jag beger mig hemåt så kommer nog alla måsten göra sig påminda eller hur man säger. Stressen kommer ta över mitt liv i några dagar. Men som min kille säger du stressar ju hela tiden för ingenting så varför skulle de vara någon skillnad.

Så SANT!! Jag har sjukt allvarliga kontroll behov! Jobbigt kan jag meddela, försökt att skita i vissa saker men det går inte. Som t.ex. Städning här hemma brukar bara att jag ber K att hjälpa till men sedan klagar jag på han och blir sur och irriterad då de inte blir som jag tänkt och så rättar jag till hans "misstag". Jag skulle nog behöva söka hjälp, så att jag kan bli av med de och sluta stressa. Efter att jag städat en gång kan jag börja planera hur jag ska ha de nästa gång. Ibland blir jag så trött att jag hoppar över städningen :( Måste lära mig att sluta stressa för ingeting!

De kommer va de som tar dö på mig! All stress och alla "måsten"!

För de kan bli resultatet utav all stress:


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback