Senaste Inlägg

Finaste!

Jag har den gulligaste killen i hela världen!

Visst har man sina stunder där allt känns snett och oroligt men utan dem hade det aldrig funkat heller. Inget kan vara perfekt alla tjafsar man kan inte alltid vara överens om allt.

Men äkta kärlek övervinner det mesta!

Den här killen och jag har haft våra stunder då vi bara velat säga hejdå till varandra. Men efter 4 och ett halvt år är vi fortfarande lika kära. Får fortfarande fjärilar i magen när jag tittar på han, blir helt varm och till mig när jag tänker på han :)

Jag älskar han oerhört mycket! Han är fantastisk.

Han finns där för mig när jag behöver han. Inte alltid han förstår att han behövs men när han väl märker att de verkligen behövs så är han där fullt ut. Han kanske inte alltid förstår mig, men jag förstår inte alltid han heller. Men när det verkligen gäller så är han alltid där!

Jag är så tacksam, glad över att jag haft sån tur att jag fann han och att han nu är min :)

Du är helt underbar Kristofer, jag älskar dig!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback