Senaste Inlägg

Allergi, allergi...

Hejsan!

Ja, allergin tar över känner jag. Behöver bli mer noggrann med mina mediciner. Pollen har övertaget just nu känns det som. Ögonen kliar, kroppen kliar, allt kliar!

Inte på tala om all stress som kryper i en. Den gör ju inget bättre iaf.

Jag vet att de senaste inläggen varit negativa men de är så mitt liv känns just nu. Massa tråkigheter hela tiden. Men snart blir det bättre.

Längtar sjukt mycket till flytten ifrån denna hålan! Det negativa är att jag inte känner någon dit vi ska flytta! :( Ingen att ha mysiga vinkvällar med på balkongen :( Måste hitta ett offer som kan tänkas åka till mig när jag vill mysa och dricka vin :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback