Senaste Inlägg

Prutt

Så där ja, blev inget mer bloggande igår :( efter att jag kom hem ifrån sjukan så somnade jag efter alla mediciner de tryckt i mig, men de var inte över där vaknade senare mot kvällen och fick åka upp akut till sjukan. Kom hem sent på kvällen efter en hel omgång med mediciner igen. Kan ju säga att jag aldrig divigt så mycket i hela mitt liv.
Men nu är läget stabilt. Men en massa mediciner att trycka i sig varje morgon.

Annars idag så har jag vart hos polisen och hämtat ut mitt nya legitimation :)
Nu så ligger jag här i sängen och tittar ut på de fina vädret och önskar att jag kunde gå ut en sväng :( men men finns säkert något annat kul man kan göra inne som går ut på noll ansträngning.


Hejdå bloggen för denna stund puss och kram


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback