Senaste Inlägg

Nu startar denna bloggen om!

Nu startar denna bloggen om på nytt igen. Den kommer nu att bestå av naturbilder ifrån mina dagliga prommenader.

Har nämligen bestämt mig för att börja prommenera mera och se till att äta nyttigare detta året. det återstår att se hur det blir.

De dagar jag hoppat över prommenaden kommer det att läggas upp bilder på annat jag gjort istället för att sedan kunna se igenom allt och se hur jag skött mig. Så bloggen är i stort sätt skapad för mig själv, men vill någon annan vara med på min resa så är ni välkomna att hänga kvar.

Ibland kan det nog komma in någon kommentar om någon produkt eller så jag är intressera av och kanske några tester av dem.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback