Senaste Inlägg

5/1

Vet att datumet inne är dagens men det kommer ni att förstå varför snart :)

Igår gick jag en kort prommenix i min ensamhet och upptäckte att dom grejjar och donar i våran park här utanför. Kameran var med men nu är det så att jag tappat bort min sladd till kameran. Trodde att jag visste vart den var men icke sa nicke. Så därför så blir det inga bilder till en början synd de eftersom jag tog några riktigt fina bilder igår.

Idag blir det nog ingen prommenix men det blir en massa städande i lägenheten. Vilket får bli min ersättning till prommenixen idag. Visst kanske inte lika effektfullt men det är iaf något. Kan ju säga att det behövs verkligen städas hemma och nu åker granen och allt annat pynt ut.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback