Senaste Inlägg

Nu är dagen kommen

Hej hej! Nu är dagen kommen då benmärgsprovet skall tas. Sovit som en kratta inatt, sjukt nervös! Vill inte ta de! Är en sådan fegis när det kommer till sånt här! Hatar sjukhus!!
Fy fan nerverna är helt fuckade idag! Funderar på att bli låtsas sjuk helt plötsligt då lär jag ju slippa! Ne men mår super illa vill verkligen inte göra detta men vill ju veta varför jag får de besvär jag får.
Min älskling har tagit ledigt idag och ska följa med mig, känns lite skönt att inte behöva gå själv.


Paniken tar över!
Blää... Säger jag bara helt sjukt va en sån här sak kan vara jobbig! Jag blir irriterad på mig själv för att jag är en sån mes! Tänkte att de kanske kan gå med på att slå mig så hårt att jag tuppar av så fattar jag ju inte vad som händer. Låter som en kanon idee om man frågar mig!! :) så får de nog bli ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback