Senaste Inlägg

Kan ej sova

Hej hopp var ett tag sedan jag skrev något. Men nu ligger jag här i sängen och har tråkigt!!

Men super stolt över mina gulliga påsk naglar jag pillade med tidigare :)

Mycket jobbigt i tankarna de senaste dagarna:( Men de börjar ordna upp sig lite. Men är sjukt trött på att jag knappt kan röra mig utan att bli dålig:( hoppas på att detta löser sig, att de hittar va de beror på. Lite jobbigt varje gång posten trillar ner i hallen, väntar på en kallelse till att göra ett benmärgs prov. Kan säga att de är något jag hoppades inte skulle behövas :( jobbig grej att göra, kan erkänna att jag är rädd över va resultatet kan bli. Hoppas ju på att de inte visar något samtidigt som jag vill bli klar med denna utredningen!!!

Här kommer bilder på naglarna:


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback